Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.10.2007 21:58 - И така...
Автор: cantthinkofaname Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1092 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 09.10.2007 22:00


И така... вчера съвсем забравих да си драсна дневният отчет за... деня? XD
8 Октомври 2007. Ден с две важни събития в него:
1. Pay Day - получих третата си заплата през живота си изобщо и първата за работата, която работя в момента. Не е пълна, но пак са си много доволни парички за мен. =D
2. Двадесет и четвъртата годишнина от сватбата на мама и тате. =)

Та, денят мина през по-голямата си част, разбира се, в работата, след което вечерта наште минаха да ме видят и вземат и оттам отидохме на китайски ресторант. ^^ Където се насвинихме доволно. Обожавам пиле в сладко кисел сос, в комбинация с ориз и зеленчуци. ^_^ За десерт експериментирах с един паниран банан и изобщо не съжалих. Отделно, пробвах и от панирания сладолед на майка ми, който направо ме изуми. И изобщо добре си прекарахме вечерта. :) За пръв път и със собствено и честно изкарани парички имах възможността да купя и подарък за годишнината - три морски свещничета в комплект, които майка ми уж много хареса (надявам се да е така). Иии...ми, това беше за вчера. =P

Днес... първа смяна на работа - от 8 до 17, любимата ми смяна. Имаш време след това добре да си починеш преди да започне следващият раотен ден... жалко само, че не може всеки ден да си тази смяна, но няма значение. Редихме саксии... много саксии, за които нямаше място по рафтовете. Поръчката беше голяма и първите три-четири часа минаха саксиено, така да се каже. o_O Направо по едно време имах чувството, че ще сънувам саксии тая вечер. xD Ама пък за сметка на това, после денят мина по-леко, даже общо взето скучничко, както когато си е спокойно. Една колежка от вчера мрънка за почерпка след първата заплата и ми каза, че съм се скатавал... което не е вярно, аз просто не съм свикнал да черпя по различни случаи. Никога не съм черпил съученици за рожден или имен ден (който не празнувам), единствено близки и приятели. Не че колегите ми не ги имам като приятели, но самата среда е друга и де да знам. о.О"" Бе, странен съм си, ама сега трябва или да ги почерпя с бонбони тия дни, или след като взема втората заплата, че сега вече момента мина и... Ъм, да. Как и да е, след работа реших да пообиколя центъра и да видя за някви дрешки евентуално... ходих, но нищо не си харесах. Преждевременно реших да мина през магазина на Артлайн - водещото комикс издателство у нас (те понеже са много xD), което се намира близо до Славейков, за да видя дали имат чашки с комикс герои и прочее. Оказа се, че нямаха, разбира се, и аз постоях доста дълго време, разглеждайки всякви джунджории - от супер яки екшън фигурки до всякви комикси - български и чуждестранни. Накрая изхарчих скромните 27.30лв за вторият том на мангата Berserk и поех за вкъщи. Прибрах се, изведох кучето, хапнах малко и се метнах пред компютъра, за да мине по-бързо времето, докато майка ми си дойде от работа, след което ще вечеряме семейно. ^^
После смятам да си изчета мангата и да лягам.
А утре и другиден ще се отдам на добре заслужена почивка! :)

Общо взето това е, драги ми, съблогъри! До следващият ми пост! xD



Гласувай:
0



1. tvoqsam - ...
10.10.2007 15:41
Ако имаш нужда от помощ за харчене на третата заплата... знаеш къде да ме намериш ;))
цитирай
2. cantthinkofaname - Хе, хе :D
10.10.2007 18:15
Точно там е, че тя заплата вече отиде, така да се каже. =D
На мен пари просто не трябва да ми се дават, или поне не и да съм навън с тях, lol. xD
Но за следващата залпата ще те имам в предвид. ;D
цитирай
3. tvoqsam - можем да си направим експеримент... :))
12.10.2007 17:04
Ти ще засичаш за колко време ще ти изхарча сама захлатата :)) хи, хи ,хи...
цитирай
4. cantthinkofaname - да, разбира се x]
12.10.2007 21:58
като казах, че те имам в предвид... имах в предвид да те почерпя, не да ти дам цялата заплата да си харчиш, ей! :) Опасна си ти! =P
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cantthinkofaname
Категория: Лични дневници
Прочетен: 127619
Постинги: 18
Коментари: 189
Гласове: 42
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930